Verwijderde video herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, M'n kleine nichtje heeft per ongeluk een video verwijderd. Nu heb ik lopen googlen en de enige optie is als hij in de backup ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderde video herstellen
Hallo,
M'n kleine nichtje heeft per ongeluk een video verwijderd. Nu heb ik lopen googlen en de enige optie is als hij in de backup van iTunes staat. Dit zou wel zo moeten zijn (laatste back up van een maand geleden), maar als ik nu die back up installeer, verwijder ik dan m'n foto's die ik in de afgelopen maand heb gemaakt? Andere vraag: Is er een manier om door de back up te bladeren en er een video uit te halen? Alvast vriendelijk bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
herstel, iphone, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderde video en foto terugzetten | ben van engelen | Muziek, foto & video | 1 | 29-04-12 18:54 |
verwijderde foto's herstellen iPhone 4s | MaartenG | Muziek, foto & video | 0 | 20-11-11 15:11 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
Herstellen verwijderde sms | Geluksengeltje | iPhone algemeen | 6 | 10-12-08 19:27 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|