Geen vertraging letters op iphone4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net ios7 op mijn iPhone 4s gezet. En het loopt soepel. Er is ook geen vertraging met het invoeren van letters bij het typen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen vertraging letters op iphone4s
Heb net ios7 op mijn iPhone 4s gezet. En het loopt soepel. Er is ook geen vertraging met het invoeren van letters bij het typen in de letterbalk. Heb een tip voor gebruikers die er moeite mee kunnen hebben. Zorg ervoor dat je tenminste 3Gb over hebt als je iOS 7 hebt geïnstalleerd. Bij mij werkte dat.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4s scherm vervangen nu geen gsm bereik iphone naar fabrieksinstelling gezet | abagha | iPhone algemeen | 3 | 23-03-13 12:43 |
Kan geen sms versturen met Iphone4s | sabjuhh88 | iPhone algemeen | 0 | 25-11-12 21:05 |
iphone4S vind geen personal hotspot.. | ergoboy | iPhone algemeen | 5 | 21-11-12 22:58 |
iPhone4S geen mobiel netwerk na aantal uren | Versplinterd | Vodafone | 9 | 20-03-12 09:01 |
Geen Wi-Fi op iPhone4s, hopeloos | blaugrana | Wi-Fi | 1 | 24-12-11 15:57 |
|
|