iPhone 5s probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 2 dagen oude iPhone (ios 7.0.1) is sinds vandaag Al 3 keer vanzelf uitgevallen en 1keer vanzelf heropgestart. Dit lijkt me zeer vreemd. Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s probleem
Mijn 2 dagen oude iPhone (ios 7.0.1) is sinds vandaag Al 3 keer vanzelf uitgevallen en 1keer vanzelf heropgestart. Dit lijkt me zeer vreemd. Heeft nog iemand dit al meegemaakt ? En wat kan ik hier aan doen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is een inconsistente bug in iOS 7 die dit probleem kan veroorzaken. Op een iPhone 5s ben ik die echter nog niet tegengekomen. |
|
|||
|
|||
Dus het probleem ligt zeker niet aan m'n iPhone en ik moet Apple niet contacteren ?
|
|
||||
|
||||
Ik ken iemand die dat ook had in het begin toen de iphone 4 net uitgekomen was.
Na enkel weken was het probleem vanzelf opgelost. Je kan best de iphone vollop gebruiken totdat hij leeg gaat en dan opnieuw opladen |
|
|||
|
|||
Of het echt niet aan de iPhone ligt is een voorbarige conclusie. Je kan een en ander uitsluiten door in de Diagnostics te kijken. Staan daar Kernel Panics (panic.plist) dan zou ik zeker Apple contacteren.
|
|
|||
|
|||
En hoe doe je dat juist en hoe kan ik zien dat er een fout zou zijn
|
|
|||
|
|||
Ga naar Instellingen -> Algemeen -> Info => Diagnose en gebruik -> Diagnose en gebruik: kijk nu of daar panic.plist berichten staan.
|
|
|||
|
|||
Dat zie ik niet .. Enkel crash plist en latest crash plist. Alsook lowmemory plist en dat terwijl ik ng nx geïnstalleerd ( ook geen muziek ) heb op iPhone is dit wel nrml ?
|
|
|||
|
|||
Als er geen panic.plist bertichten staan zijn er geen hardware problemen. Crashes en LowMemory fouten kunnen veroorzaakt worden door bugs en apps die niet aangepast zijn voor iOS 7.
|
|
|||
|
|||
Tijdje geleden hier ook last van gehad op een 4s. Op aanraden van Timosha in dfu hersteld. Sindsdien geen last meer gehad. (Was goeie tip Timosha, nog bedankt)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 valt uit + Wi-Fi probleem + sim probleem | WesleyZ | iPhone algemeen | 2 | 04-05-13 20:37 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|