//

Iphone 4 valt uit + wifi probleem + sim probleem

Iphone 4 valt uit + wifi probleem + sim probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Dit bericht gaat niet over mijn eigen iphone maar die van mijn pa. Het betreft een Iphone 4 16GB met IOS versie 6.1.2. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-13, 12:23
WesleyZ WesleyZ is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Exclamation Iphone 4 valt uit + Wi-Fi probleem + sim probleem

Beste allemaal,

Dit bericht gaat niet over mijn eigen iphone maar die van mijn pa.
Het betreft een Iphone 4 16GB met IOS versie 6.1.2.

Het probleem is dat de Iphone van het een op andere moment alleen nog maar aan gaat als hij op de lader zit aangesloten. Wanneer ik de lader verwijder valt hij direct uit. (lijkt een accu probleem)

Sinds dat probleem zich voordoet, ziet de Iphone ook de simkaart niet meer. Links bovenin blijft de melding "zoeken..." staan. Daarnaast kunnen we ook geen draadloze verbinding maken, omdat er geen mogelijkheid is om Wi-Fi in te schakelen.

Ik denk zelf aan een probleem met het moederbord. Dit omdat het meerdere componenten zijn die in 1 klap niet meer werken (accu, sim, Wi-Fi).

Zelf heb ik de telefoon als eerst een reset gegeven, instelling verwijderd, apps gesloten, sim verwijderd. Het heeft allemaal niet geholpen. Verder lijkt de iphone te weinig power te krijgen via de laptop. Hij kan dus nu niet aan Itunes worden gekoppeld.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Als iemand een oplossing weet of een soort gelijk geval al bekend is (ik kon het nergens vinden), dan hoor ik graag van jullie.

Bij voorbaat dank!
Wesley
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-13, 12:46
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Begin eerst maar de accu te vv


Sim wordt niet herkend omdat de datum van de iphone terug wordt gezet naar 1970,wanneer de accu compleet dood is , hierdoor raakt de iphone in de war .
Zet de iphone handmatig op datum en tijd terug dan zal de simkaart weer herkent worden
  #3  
Oud 04-05-13, 20:37
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

TS heeft ook "greyed out" Wi-Fi. Dat is meestal een hardware probleem (wi-fi chipset kapot)

Is de iPhone gejailbreakt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 11:02
iPhone 3GS: Unlock probleem bij SIM kaarten uit buitenland! Xtreme404 Unlock 0 18-12-10 21:21
Iphone 3G valt uit / Batterij probleem ? Jeroenz iPhone algemeen 9 22-01-10 19:50
iPhone en Wi-Fi probleem: aan/uit loste het op RogerWilco Wi-Fi 6 10-12-09 13:24
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.