foto te groot op beginscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, wat me opvalt is als ik een foto als achtergrond wil gebruiken op mijn beginscherm dat hij deze iets vergroot en dat je dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
foto te groot op beginscherm
Hoi, wat me opvalt is als ik een foto als achtergrond wil gebruiken op mijn beginscherm dat hij deze iets vergroot en dat je dan een deel mist van de foto. De foto's haal ik van een site en deze zijn aangepast aan de iphone 5.Dit is vanaf IOS7 op iphone5 staat. Je kan normaal de foto verkleinen of aanpassen aan scherm maar eens je hem loslaat verspringt hij terug naar groot. Iemand dit nog opgevallen? Is er een oplossing voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden | iMoos | Muziek, foto & video | 1 | 11-01-11 15:35 |
Groot probleem, beginscherm heeft grote iconen en kan nu niks meer :-(((( | kimjansentopma | Archief | 3 | 26-09-10 21:23 |
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! | ovide_nl | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 12:26 |
Foto: Foto Cache belachelijk groot? | ma9ma | Muziek, foto & video | 2 | 29-03-10 21:01 |
Foto contactpersoon groot of klein | Maikel | Archief | 2 | 22-05-08 14:47 |
|
|