App blijft vastlopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb Runkeeper op mijn iphone staan en deze start niet door maar bij het willen activeren gaat de iphone terug naar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App blijft vastlopen
Hallo allen,
Ik heb Runkeeper op mijn iphone staan en deze start niet door maar bij het willen activeren gaat de iphone terug naar het beginscherm. Ik heb al een harde reset gedaan, aan en uit, nieuwe update maar niets helpt. Ik kan hem misschien helemaal verwijderen en opnieuw installeren maar dan ben ik de historie kwijt. Is er een andere mogelijkheid? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
volgens mij heb ik 6.1.3 op mijn iphone draaien en nog geen 7..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb het gecheckt, maar versie is 6.1.3.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
daar heb ik ook aan gedacht maar dan ben ik de historie kwijt, dus zoek ik naar een andere oplossing. als er geen andere oplossing is, dan moet ik het wel doen. thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 (wit) blijft vastlopen op mobiele data | cremerhm | iPhone algemeen | 4 | 19-04-12 14:56 |
Echt radeloos! Help.. iPhone blijft vastlopen na val | Niessie | iPhone algemeen | 4 | 05-11-09 14:28 |
Iphone 3G blijft bij het aanzetten vastlopen | DVide | iPhone algemeen | 1 | 06-09-09 10:51 |
WinSCP werkt niet meer (blijft vastlopen) | vdvorst | Archief | 3 | 06-11-08 11:19 |
Iphone Blijft vastlopen | linkeloei | iPhone algemeen | 9 | 05-05-08 21:15 |
|
|