//

Echt radeloos! Help.. iPhone blijft vastlopen na val

Echt radeloos! Help.. iPhone blijft vastlopen na val discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al diverse topics doorgenomen, maar ik heb nog geen passend antwoord kunnen vinden helaas. Mijn iPhone blijft dus vastlopen en ik ben bang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-09, 12:01
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard Echt radeloos! Help.. iPhone blijft vastlopen na val

Ik heb al diverse topics doorgenomen, maar ik heb nog geen passend antwoord kunnen vinden helaas. Mijn iPhone blijft dus vastlopen en ik ben bang dat het probleem zich intern bevindt. Het lijkt wel alsof er 2 onderdeeltje zijn los geraakt van elkaar. Ik heb het toestel laten vallen en een paar uur na de val liep hij vast..

Eerst kreeg ik steeds na het opstarten een wit scherm. Dit is nu niet het geval meer gelukkig. Maar hij blijft soms opstarten en als hij het doet is het maar van korte duur. Vooral als ik het toestel te veel beweeg lijkt deze meteen weer vast te lopen.

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? En weet iemand misschien waar ik het toestel zou kunnen (proberen te) laten maken? Ik heb geen garantie, want het gaat om een los toestel uit Italië. Het toestel is ook gevallen, dus de schade is door mijn eigen handelen veroorzaakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-09, 12:59
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Als er na het herstellen in iTunes nog steeds complicaties zijn dan heb je pech en is je hardware hoogstwaarschijnlijk stuk.
  #3  
Oud 05-11-09, 13:10
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ga er zoiezo maar van uit dat er iets met de hardware is, en dat kan al gewoon een los stekkertje zijn. Ik zou hem direct even ergens heensturen/brengen voor reparatie dan hoef je ook niet te backuppen en al die moeite te doen.
  #4  
Oud 05-11-09, 13:35
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard

Ik denk inderdaad dat het een los stekkertje is. Zeker omdat hij het soms doet, tot ik er weer veel mee beweeg. Waar kun je het toestel heensturen ter reperatie? Veel bedrijven repareren niks m.b.t. de hardware.
  #5  
Oud 05-11-09, 14:28
varabiker varabiker is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Een tip voor uw volgende of herstelde Iphone:

Otterboxcases voor Iphone 3G/3GS
Reageren

Labels
repareren, stuk, vastlopen, wit scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G blijft bij het aanzetten vastlopen DVide iPhone algemeen 1 06-09-09 10:51
WinSCP werkt niet meer (blijft vastlopen) vdvorst Archief 3 06-11-08 11:19
Iphone Blijft vastlopen linkeloei iPhone algemeen 9 05-05-08 21:15
HELP!! iphone blijft aan/uitgaan na val mister@ iPhone algemeen 2 13-01-08 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.