Exchange agenda, contacts, public folders en gmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Mijn baas heeft een iPhone 3G en wil het volgende ingesteld hebben: Wij hebben een exchange server 2003 draaien, zijn iPhone synct met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange agenda, contacts, public folders en gmail
Hey mensen,
Mijn baas heeft een iPhone 3G en wil het volgende ingesteld hebben: Wij hebben een exchange server 2003 draaien, zijn iPhone synct met deze server (mail, agenda en contacts), alleen heeft hij verschillende contact folders (werk, thuis enz.) en agenda's. Wat er nu gebeurt is dat er maar 1 agenda synct en alle contactfolders in 1 mapje komen op zijn iPhone, dit wil hij niet hij wil dat gewoon die mapjes ook op zijn iPhone komen ipv dat alles in 1 map terecht komt. Ook wil hij de agenda en contactpersonen van de public folders gesynct hebben met zijn agenda en contactpersonen op z'n iphone en dat ook deze contacts weer in een andere folder komen. Als laatste heeft hij ook nog een gmail account met de daarbij horende agenda en contactpersonen en ook deze wil hij gesynt hebben met zijn iPhone. Dit alles wil hij ook nog eens gesynct hebben over the air en dus niet zijn iPhone aan hoeven sluiten op een pc. Pfff het is nog al wat en aangezien ik geen verstand van iPhones heb en ik daarom dus ook niet weet of dit allemaal mogelijk is deze vraag aan jullie in de hoop dat jullie het wel weten (ga ik wel van uit). Alvast hardstikke bedankt grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Public Folders gaat volgens mij niet lukken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen sync van Exchange contacts | douven | iTunes | 1 | 19-08-10 18:12 |
Exchange 2007 Synchronisatie - Public Folders | gjslot | iTunes | 0 | 01-02-10 16:59 |
Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk? | koekjedebij | iPhone algemeen | 4 | 11-10-09 21:43 |
Synchen met gmail contacts: dubbele namen | slimke | iTunes | 0 | 27-07-09 12:20 |
Exchange contacts overzetten naar Adresboek | Pierre | iPhone algemeen | 3 | 17-12-08 23:27 |
|
|