ios 7 downgraden ios 6.3.1 software niet vindbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil ios 7 downgraden naar ios 6.3.1. Nu heb ik de software met windows gedownload. Ga vervolgens naar ITunes maar nu kan ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 7 downgraden ios 6.3.1 software niet vindbaar
Ik wil ios 7 downgraden naar ios 6.3.1.
Nu heb ik de software met windows gedownload. Ga vervolgens naar ITunes maar nu kan ik de software niet meer terugvinden. Map waarin de software is opgeslagen is leeg. Moet ik het bestand omzetten?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook niet als je je SHSH blobs gesaved hebt en je de restorefile via onderstaande link hebt gedownload?
iOS Firmwares - iPhoneHeat |
|
|||
|
|||
waarom dan al die berichten en stappen op het net dat het nog wel kan? onzin?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2013 om 13:08 ---------- nee ook niet |
|
|||
|
|||
Met SHSH hashes kan je op een iPhone 4S niets aanvangen, wel op een iPhone 4 en 3GS
Citaat:
Maar je kan het altijd proberen. Krijg je de iTunes fouten 3194, 4027 0f 3000 dan is het inderdaad einde verhaal met downgraden. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Ios 6.1.4 is niet meer terug te zetten via itunes, apple signed deze versie dus niet meer.. Jammer.. Daarintegen was blackberry makkelijker, gewoon elke versie die er was kon geïnstalleerd worden!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op een android ook. 2.4, 2.3 2.2, Unlock phone met revo custom rom erop...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2013 om 08:11 ---------- Citaat:
Dacht ook namelijk iPhone 4s, Weer wat geleerd. |
|
|||
|
|||
Waarom laat Apple mij niet kiezen of ik terug wil? Is dat zo gevaarlijk?
OFF topic, maar zijn er al activiteiten aangaande het kraken / bypassen van dat hele signing-gebeuren? Zodat iedereen naar elke versie terug kan gaan? Als ik mij niet vergis zij p0sixninja dat er iets groters dan een jailbreak aan zou komen. Zou het dan éindelijk, sinds 2009 gelukt zijn dit te kraken? Laatst gewijzigd door arjan95; 24-09-13 om 10:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 | Bierkers | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 02-09-13 22:33 |
ios 7 wil niet meer downgraden | bafa97 | iPhone algemeen | 2 | 15-06-13 12:00 |
iOS 6 software blokkeert we're unable to complete your activation ios 6 | jojoj | iPhone algemeen | 2 | 01-10-12 14:39 |
iPod touch: Kan iPod Touch 3G iOS 4.1 niet Downgraden | samluit | Jailbreak | 13 | 14-09-10 16:08 |
|
|