App zoek vrienden werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sins de update naar ios7 werkt de app zoek mijn vrienden niet meer. Ik krijg telkens de melding lokatie niet beschikbaar. Heb ook al bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App zoek vrienden werkt niet meer
Sins de update naar ios7 werkt de app zoek mijn vrienden niet meer. Ik krijg telkens de melding lokatie niet beschikbaar. Heb ook al bij ververs apps op de achtergrond de app aangezet maar ook dat helpt niet. Heeft misschien iemand een oplossing
Alvast bedankt voor de reaktie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zal weldra wel een update komen.
Je kan ook proberen om de app verwijderen en opnieuw downloaden en installeren |
|
|||
|
|||
Dank je voor je reaktie. Heb de app verwijderd en weer teruggezet maar ook dat hielp niet. Afwachten maar wanneer Apple met een update komt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my Friends - Zoek mijn vrienden werkt niet goed onder iOS 7?? | Japie.G | iPhone Apps | 18 | 14-06-14 16:47 |
App "Zoek Mijn vrienden" | Francofranco | iPhone algemeen | 1 | 28-02-13 15:06 |
Zoek mijn vrienden werkt niet?! | JohnDoe77 | iPhone Apps | 1 | 01-12-12 10:25 |
Zoek mijn vrienden herkend straten niet | jaynor | iPhone Apps | 1 | 15-10-12 13:14 |
Zoek vrienden werkt niet meer | wil | iPhone Apps | 4 | 10-07-12 13:41 |
|
|