iphone start onder ios 7 automatisch op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb IOS 7 geïnstalleerd en zet 's avonds m'n iPhone 4s uit. Maar 's ochtends staat ie nu aan??!! (had ik bij IOS 6 niet). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone start onder ios 7 automatisch op
Heb IOS 7 geïnstalleerd en zet 's avonds m'n iPhone 4s uit.
Maar 's ochtends staat ie nu aan??!! (had ik bij IOS 6 niet). Heb automatisch apps downloaden/updaten uitgezet. Weet iemand de oplossing? Kan er nog niets over vinden. Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je misschien iets van een wekker of herinnering aan staan?
|
|
|||
|
|||
Wekker niet, berichten wel.
Bij IOS 6 ging ie niet automatisch aan, kan dat kloppen? Moet ik berichten dan maar uit zetten? |
|
||||
|
||||
Ik zou een herstel mbv iTunes adviseren. Een iOS device hoort niet uit zichzelf op te starten.
|
|||
|
|||
ga ik proberen wouter, dank
|
Labels |
ios7, opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start automatisch op en volumeregeling is weg | JordK1989 | iPhone algemeen | 7 | 03-08-14 00:15 |
Windows: itunes 10.5 start automatisch op | torchie | iTunes | 10 | 06-11-11 17:23 |
Iphone 4 start automatisch op wanneer hij is afgesloten | paul45 | iPhone algemeen | 3 | 13-07-11 12:58 |
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje | thomas1 | iPhone algemeen | 0 | 04-05-10 15:17 |
|
|