Firmwarebestand niet Compatibel Iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een update gekregen naar iOS7. Alleen ik vond hem niet fijn. Dus wou ik hem downgraden naar iOS 6.1.4 ,maar itunes zegt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmwarebestand niet Compatibel Iphone 5
Hallo ik heb een update gekregen naar iOS7. Alleen ik vond hem niet fijn. Dus wou ik hem downgraden naar iOS 6.1.4 ,maar itunes zegt 'De Iphone kan niet worden hersteld ,omdat het firmwarebestand niet compatibel is..
Wat moet ik doen? Mvg, Ali |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Echt raar dit van Apple.?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus het is nooit meer te downgraden?
|
|
|||
|
|||
Yep, zo is het. Tenzij de een of andere hacker/dev een manier vindt om de beveiliging van Apple te omzeilen. Ik wil je geen valse hoop geven, maar sinds de iPhone 4S is downgraden niet meer mogelijk naar een firmware die Apple niet meer ondertekend.
Op een iPhone 3GS en 4 is het onder bepaalde voorwaarden wel mogelijk. |
|
|||
|
|||
Heeft geen nut, Heb een Iphone 5 dus
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Probleem!! = iPhone niet compatibel ?? | GijsBoy | iTunes | 13 | 14-08-13 18:44 |
iPhone: De iPhone kan niet worden hersteld omdat de firmware niet compatibel is. | mathijs666 | Jailbreak | 13 | 07-05-13 19:36 |
iPhone 4S: Iphone 4S (simkaart niet compatibel) | Lisandro | Unlock | 4 | 12-12-12 01:59 |
Windows: iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone. | Mriekje | iTunes | 0 | 12-03-12 11:15 |
De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand beschadigd is. | efclem | iPhone algemeen | 4 | 25-12-11 22:33 |
|
|