//

iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone.

iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes heeft een reservekopie gemaakt, waarbij hij mijn hele iPhone heeft leeggehaald. Nu kan hij die reservekopie niet terugzetten, omdat deze beschadigd is, of niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-12, 11:15
Mriekje Mriekje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zuiden des lands
Berichten: 10
Standaard iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone.

iTunes heeft een reservekopie gemaakt, waarbij hij mijn hele iPhone heeft leeggehaald. Nu kan hij die reservekopie niet terugzetten, omdat deze beschadigd is, of niet compitabel met mijn iPhone...
Kan nergens de "beschadigde" reservekopie terug vinden, maar wel een veel oudere versie. Die maar weer op m'n telefoon gezet, maar alle inhoud is weg, inclusief contacten, foto's en vele apps...
Wie o wie heeft er een mogelijke oplossing voor mij?


iTunes gaf trouwens bij aankoppelen foutmelding -42032, en na het maken van de reservekopie (waarbij de hele telefoon leeg werd gemaakt...) en na een poging van het terugzetten van de reservekopie, gaf hij foutmelding -20.("Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het herstellen van deze iPhone") (hier kan ik niks over vinden op het net...)

Zodra ik nu m'n iPhone aan iTunes koppel, vraagt hij of ik door wil gaan met het herstellen. Als ik dat bevestig, krijg ik na een minuut of 10 weer dezelfde foutmelding.

Morgen moet mijn telefoon voor reparatie weg, een week of 5. (beeldscherm is kapot) Ik hoop het probleem voor die tijd opgelost te hebben...

Alvast bedankt voor het meedenken!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes "omdat reservekopie beschadigd of niet complitable is met ipod" NoWayOut iTunes 12 29-10-12 10:21
Reservekopie beschadigd. Kan je 2 reservekopieën samenvoegen? smsjes weer terug? Pkiers iPhone algemeen 0 08-07-10 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.