Film kopiėren naar nieuwe itunes account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een film die mijn vriendin gekocht heeft op haar account kopiėren naar onze gezamenlijke itunes account. Dit wil ik doen omdat ze haar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film kopiėren naar nieuwe itunes account
Ik wil een film die mijn vriendin gekocht heeft op haar account kopiėren naar onze gezamenlijke itunes account.
Dit wil ik doen omdat ze haar account wil opheffen en alle andere aankopen zijn op onze gezamenlijke account dus apps,muziek en ook films aangeschaft. Maar omdat we hier al eerder mee bezig zijn geweest waren we nog ingelogd op haar account en is de film per ongeluk op haar account gekocht. Ik vindt het zonde om de film verloren te laten gaan als hier iets aan te doen is. De computer machtigen werkt volgens mij niet omdat haar account komt te vervallen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas: je kunt geen aankopen overzetten naar een andere Apple ID.
|
Labels |
accounts, films, itunes, kopieren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Film wil niet kopieren naar itunes HELP | nelski | iTunes | 0 | 17-01-11 14:07 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Mac OS X: Itunes films naar Iphone kopieren | A.C.Martens | iTunes | 4 | 22-12-09 00:56 |
Windows: iTunes kopieren naar andere computer? | borgqueenx | iTunes | 3 | 10-01-09 18:21 |
|
|