Apps met verkeerde resolutie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik heb een iphone 4 met ios 7 als ik apps zoals ziggo of facebook open komt er in het midden maar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps met verkeerde resolutie
Hallo allemaal
ik heb een iphone 4 met ios 7 als ik apps zoals ziggo of facebook open komt er in het midden maar een klein schermpje te staan. zie afbeelding; [IMG=http://img706.imageshack.us/img706/679/p8ew.png][/IMG] de apps zijn up to date volgens de app store ik heb ze al verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? groet wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer eens een harde reset uit en kijk dan nog eens.
|
|
|||
|
|||
dit had ik ook al geprobeerd maar zonder resultaat
|
|
|||
|
|||
Heb je na de update naar iOS 7 eventueel een reservekopie teruggezet met jailbreak restanten?
|
|
|||
|
|||
nope als nieuwe iphone geconfigureerd
|
|
||||
|
||||
Afbeelding uit post 1:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
werkte vroeger op ios 6 gewoon goed
heb iso 7 via de herstelmodus erop gezet synchroniseren met itunes lukt niet omdat hij zegt dat mijn computer niet is gemachtigd terwijl die dat wel is in de app store stond er wel zo'n wolkje van icloud bij ipv gewoon installeren |
|
|||
|
|||
En je gebruikt wel iTunes 11.1 om te synchroniseren?
|
|
|||
|
|||
yup nieuwste versie van iTunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes installeert apps op verkeerde apparaat | rretijn | iPad algemeen | 2 | 05-12-12 15:13 |
Foto: Foto's iPhone exporteren met volledige resolutie | benteng | Muziek, foto & video | 10 | 12-05-12 14:52 |
Icons iPhone 4 hoge resolutie tijdens update, lage resolutie na installatie | bluevoice | iPhone algemeen | 0 | 09-09-10 11:46 |
|
|