Kleine iOS update; over-the-air of mbv iTunes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes wilde iOS 7.0.2 binnen gaan halen, á 1,19GB groot Nu meen ik gezien te hebben dat iOS 7.0.2 over-the-air, direct op mijn iPhone, een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kleine iOS update; over-the-air of mbv iTunes?
iTunes wilde iOS 7.0.2 binnen gaan halen, á 1,19GB groot
Nu meen ik gezien te hebben dat iOS 7.0.2 over-the-air, direct op mijn iPhone, een stuk kleiner is (dacht iets van 20MB?) Waarom is dit verschil zo groot? Edit: ik snap dat de iOS die al op de iPhone staat, min of meer 'aangevuld' kan worden (of een paar bestanden geüpdatet, en dat dus niet de hele IPSW bestand gedownload, uitgepakt en geïnstalleerd moet worden) Maar kan iTunes dit dan niet verzorgen op dezelfde manier? Ik maakte er altijd een gewoonte van om iOS software updates via iTunes op mijn computer te installeren, omdat ik ergens denk dat dat beter is (voor de iPhone) Maar ik ga denk ik van die gewoonte afzien bij kleinere iOS updates, zoals deze van 7.0 naar 7.0.2. Doe ik daar verstandig aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt, @timosha.
Weet jij ook of het verstandig(er) is om iOS updates via iTunes op de computer te installeren op een iDevice, of maakt dat niet zoveel uit? En ligt daar nog verschil tussen bijv. een major iOS update en een kleinere, delta-update? |
|
|||
|
|||
Ik heb heel slechte ervaringen, onverklaarbare problemen, met iOS 6 OTA updates op een iPhone 4S. Daarom doe ik uitsluitend nog updates met iTunes dan ben ik zeker dat er geen brak disk image op de iPhone staat.
Een major update doe ik ook steeds met iTunes. Op een Mac duurt dat toch maar een tiental minuten. |
|
||||
|
||||
Dan trek ik met plezier die 1,19GB via iTunes binnen.... en doe ik een herstel via iTunes op mijn computer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voortaan alle update's via de computer doen |
|
||||
|
||||
Persoonlijk voer ik op apparaten die nooit zullen worden gejailbreakt wel een OTA uit. Op apparaten met jailbreak-reservekopie of toekomstige jailbreak niet
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico Laatst gewijzigd door Bubbly; 27-09-13 om 22:05. |
Labels |
ios update, kleine, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleine problemen na iOS 4.2 update | john wings | Archief | 1 | 26-11-10 11:12 |
Ios 4.0 + 3GS + T-mobile (mbv handylight?) | vgmaarten | Odido (T-Mobile) | 1 | 17-09-10 20:12 |
|
|