iPhone 5S: notificatie + Touch ID vraagje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te stoeien met mijn notificaties die binnekomen als een stroken op mijn lockscreen van mn 5S. Ik heb uiteraard Touch ID werkend, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S: notificatie + Touch ID vraagje
Ik zit te stoeien met mijn notificaties die binnekomen als een stroken op mijn lockscreen van mn 5S.
Ik heb uiteraard Touch ID werkend, maar als ik nu een notificatie binnenkrijg kan ik deze niet swipen om naar de betreffende app en notificatie te gaan. Is dit uberhaupt mogelijk? nog belangrijk: ik gebruik dus alleen Touch ID en in principe niet meer een 4 cijferige unlockcode edit: nevermind, gevonden! nadat ik een melding binnenkrijg en ik schuif die melding open, kom je in het unlockscreen en lijkt het alsof je je code moet invoeren, maar; vinger op de homeknop leggen et voila...gelijk naar de melding in de betreffende App. Laatst gewijzigd door Geert1976; 28-09-13 om 11:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBsettings in Notificatie Center iPhone 4 | scoop1 | iPad Apps | 3 | 04-01-12 11:08 |
Geen mobileme email notificatie meer op iPhone | cprins | iPhone algemeen | 6 | 21-08-09 11:36 |
Vraagje over iPod touch 32GB | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-05-08 04:13 |
|
|