accu probleem iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik top nu al een poos met een rare accu in mijn iPhone 5 , vooral nu ik op iOS 7 draai is het nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
accu probleem iPhone 5
Ik top nu al een poos met een rare accu in mijn iPhone 5 , vooral nu ik op iOS 7 draai is het nog vreemde hij staat dan bv op 15 % maar gaat dan ineens uit.
Als ik hem dan aan de lader doe gast hij aan en laad dan vrolijk op vanaf die 15%😳 vreemd toch. Heb de update over THE aire gedaan en de accu al verschillende keren gecalibreerd Middels een hard resset Iemand een idee voor mij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij ligt dit aan het opladen met een te zwakke stroomconnectie (bv. USB-poort van sommige Windows-bakken).
Je batterij kalibreren gaat middels normaal opladen (vanaf een laag –*niet leeg – batterijniveau) met een voldoende sterke stroomconnectie tot het apparaat geheel is opgeladen en dan nog een tijdje (minstens 30 minuten) aan de oplader te laten.
|
|||
|
|||
Ik laad hem nooit aan de pc alleen met de lader die er bij zat en ook nooit zomaar bijladen ik laad hem echt tot 100 % op
Toestel is vandaag een jaar oud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met geluid na lege accu in IOS6 | kevinknol | iPhone algemeen | 0 | 30-09-12 14:05 |
Iphone 3GS accu probleem. | Diageo | iPhone algemeen | 13 | 16-09-09 16:34 |
Raar accu probleem.. | Mauske | iPhone algemeen | 18 | 17-11-08 19:38 |
Macbook pro accu probleem ? | Destiny | Chat en geruchten | 22 | 17-06-08 18:09 |
|
|