Opslag ruimte terug krijgen van iOS update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 wil ik niet updaten naar iOS 7. Ik zie nu echter dat de update wel al gedownload is en ik dus heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opslag ruimte terug krijgen van iOS update
Mijn iPhone 4 wil ik niet updaten naar iOS 7. Ik zie nu echter dat de update wel al gedownload is en ik dus heel veel vrije ruimte kwijt ben. Voordat hij gedownload werd had ik nog iets van 2.9GB vrij, nu nog maar 850 ofzo. Nergens kan ik vinden dat ik die temp update file zelf kan verwijderen. Maw ben ik nu al die ruimte kwijt als ik niet update naar iOS 7????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is toch bezopen dat Apple je zo ongeveer dwingt om iOS 7 erop te zetten?????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben gelukkig toch niet gek geworden, ben niet de enige waarbij het automatisch is gebeurd.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post918919 |
|
|||
|
|||
Heb deze iphone 5 vandaag gekocht. Was nog gesealed. Dus simkaart erin en instellen maar. Terwijl ik via itunes mn apps enz terug aan het zetten ben (backup ging niet want daar was ios7 voor nodig), zag ik het geheugen (andere) ineens heel rap toenemen nadat apps en muziek er terug op stond. Eenmasl kijkend in de instellingen op de iphone zie ik dat ios 7.0.2 aan het downloaden was, zonder dat ik heb gezocht naar updates.
Ik was blij dat ios6 hier nog standaard op stond, want wil pas ios7 als het battverbruik wat verbeterd is. Nu ben ik dus 3gb kwijt aan iets wat ik niet gebruik |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Dat schijnt nu veranderd te zijn: http://www.gottabemobile.com/2013/09...ut-permission/ http://appadvice.com/appnn/2013/09/a...oldout-devices |
|
|||
|
|||
@timosha, was ook geen opmerking tegen jou, meer zo van, dat ik dus toch niet zelf op een knop download ofzo had gedrukt zonder dat ik het me herinnerde.
|
|
|||
|
|||
Ik ben het er mee eens dat dit niet zou mogen. Dat Apple ongevraagd een update pushed. Maar het is wat het is.Die update kan je niet verwijderen. Dat is het slechte nieuws.
Ik heb sinds iOS 7 Beta 1 die firmware uitvoerig getest op een iPhone 4 en bug reports ingediend bij Apple. Ik kan je verzekeren dat iOS 7.0.2 vlot en soepel draait op een iPhone 4. Laat je niet gek maken door "batterijfetischisten", het energieverbruik is niet hoger of lager dan met iOS 6.1.3. Dat is het goede nieuws. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben er gewoon bij in gestapt met versie 7, inmiddels draait iOS 7.0.2 op mijn iPhone4. Ik kan niet anders dan Timosha gelijk geven. De iPhone4 doet het gewoon goed met het iOS 7.0.2 Ik heb juist de ervaring dat iOS7 beter omgaat met het geheugen. Ik heb na de twee updates (7 en 7.0.2) 2GB aan overig terug gekregen in vorm van vrij te besteden geheugen. Zie ook hier. |
|
||||
|
||||
Gelukkig heb ik een jailbreak op iOS 6.1.2. Als ik het mij goed herinner is de update daemon uitgeschakeld door evasi0n
|
|||
|
|||
Als ik de telefoon naar fabrieksinstellingen terugzet is ie dan weg denken jullie? (Al zal ie dan weer gedownload worden als de telefoon aan de oplader gaat).
|
|
|||
|
|||
Als je een herstel doet op de iPhone zelf denk ik niet dat die update weg is. De update staat in /var/MobileSoftwareUpdate/. Het zou wel kunnen dat de update tijdens een herstel uitgevoerd wordt. Ik meen mij zoiets te herinneren van iOS 5.x.x
Maar, je kan het altijd proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe apps terug te krijgen op iphone 4 vanuit itunes. (ios 5 geinstalleerd) | remcopeeters | iTunes | 9 | 17-01-12 18:04 |
Windows: gekochte muziek in itunes (op iPad) terug te krijgen na update | ldwaal | iTunes | 3 | 16-01-12 13:42 |
backup van iphone 4 terug krijgen | willemven | iPhone algemeen | 0 | 29-05-11 15:48 |
|
|