iPhone 5s Nederland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey beste mensen, Vandaag zag ik dat je de iPhone 5s kon bestellen met een abbonement: Apple iPhone 5S 16GB Black Abonnement, Gratis bij aanbieding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s Nederland
Hey beste mensen,
Vandaag zag ik dat je de iPhone 5s kon bestellen met een abbonement: Apple iPhone 5S 16GB Black Abonnement, Gratis bij aanbieding - Belsimpel.nl Levering binnen 24 uur ? Hoe is dat als er nog niets op de website van die provider zelf staat, maar wel op belsimpel ? En het is toch wel een abbo toch ? Geen leasen ? M.v.g |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit zijn natuurlijk geen officiele exemplaren voor Nederland maar grijs geimporteerde toestellen uit Duitsland of zo. Vandaar ook de absurd hoge prijzen die ze vragen, zelfs met een abonnement.
|
|
||||
|
||||
Belsimpel verkoopt de iPhone 5S (momenteel alleen in het grijs) met abonnementen van verschillende providers.
Even wat anders: Het viel mij net op dat de iPhone 5 zwart inmiddels niet meer in de webshop van KPN.com staat. Alleen nog de witte, maar daarvan is de levertijd 3-5 dagen. Zou de 5S dan eindelijk zeer binnenkort officieel in Nederland leverbaar zijn? |
|
|||
|
|||
Ze verkopen je er een sim only abonnement bij. Op die manier doen ze het.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 nederland | pimoettwente | Koopinformatie Nederland | 7 | 29-07-10 22:12 |
Iphone Nederland?? | ejmitch | Archief | 4 | 04-06-08 19:56 |
iphone in nederland | digiboudy71 | Chat en geruchten | 10 | 18-03-08 08:56 |
Iphone in nederland? | friz | Archief | 5 | 21-11-07 22:50 |
|
|