Berichtencentrum in iOS 7 werkt niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een paar dingen die niet goed zijn aan het berichtencentrum ten eerste de facebook en de twitter snelpost zijn weg en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtencentrum in iOS 7 werkt niet goed
hallo
ik heb een paar dingen die niet goed zijn aan het berichtencentrum ten eerste de facebook en de twitter snelpost zijn weg en de agenda werkt niet zoals voor heen zie bv niet de afspraken die de hele dag duren en wat er morgen gebeurt wel dat er bv 2 afspraken zijn maar niet wat hoe kan ik dit terug krijgen of hoe kan ik appel in dit geval contacten ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
What happened to the quick Tweet and Facebook post buttons on Control Center in iOS 7? | iMore |
|
|||
|
|||
bedankt voor zover
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my Friends - Zoek mijn vrienden werkt niet goed onder iOS 7?? | Japie.G | iPhone Apps | 18 | 14-06-14 16:47 |
Badge-appsymbool werkt niet, meldingen in berichtencentrum en op toegangsscherm wel | georgeodijk | iPhone algemeen | 0 | 11-04-13 12:51 |
HELP BEN super dom en iphone werkt niet meer goed door IOS 5 | iphonesven | iPhone algemeen | 21 | 11-06-11 17:01 |
voicemail werkt niet (goed) | chippie777 | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-02-10 17:20 |
Hotmail werkt niet goed. | mathijs666 | iPhone algemeen | 8 | 31-01-10 10:58 |
|
|