iPhone 4s, wifi grijs, heet tijdens opladen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb nu al anderhalf jaar een iPhone 4s. Hij heeft het in het begin goed gedaan enzovoorts. Sinds een aantal maanden is mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s, Wi-Fi grijs, heet tijdens opladen.
Hallo!
Ik heb nu al anderhalf jaar een iPhone 4s. Hij heeft het in het begin goed gedaan enzovoorts. Sinds een aantal maanden is mijn Wi-Fiknopje grijs, en wordt mijn iPhone echt ontzettend heet tijdens het opladen. Ik heb al tientallen fora afgezocht naar oplossingen, maar helaas. Niets werkt. Ik heb geen garantie meer en ben 16, dus heb het geld niet voor dure reparaties of een nieuw toestel. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier is al een topic over.
Maar ik denk dat je helaas toch wat geld zult moeten uitgeven. http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...a-ios-7-a.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je nog een aankoopbewijs hebt heb je wel degelijk garantie bij de winkel waar jij hem hebt aangeschaft
|
|
|||
|
|||
Wat ik denk dat er gaat gebeuren is; ofwel nemen ze hem binnen voor reparatie (kost geld) ofwel bieden ze je een refurbished toestel aan. (Kost ook geld)
|
Labels |
grijs, heet, iphone, opladen, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi | daviej13 | iPhone algemeen | 28 | 20-02-14 13:19 |
iPhone 5 wordt heet bij opladen | Rampo | iPhone algemeen | 1 | 15-09-13 20:02 |
Wi-Fi schakelaar grijs iphone 3G | veerle14 | iPhone algemeen | 16 | 28-06-13 14:51 |
iphone 3gs wordt heet tijdens opladen en lijkt dood | Muug | iPhone algemeen | 6 | 12-05-12 23:46 |
grijs scherm bij opladen | Mr Cesc | iPhone algemeen | 3 | 12-04-09 18:27 |
|
|