Hoeveel dagen zit er tussen aankondiging in een land en verkoop? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik vroeg mij af hoeveel dagen ertussen zit vanaf de aankondiging dat de iPhone 5s in Nederland komt en de verkoop ervan? Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel dagen zit er tussen aankondiging in een land en verkoop?
Hallo allemaal,
Ik vroeg mij af hoeveel dagen ertussen zit vanaf de aankondiging dat de iPhone 5s in Nederland komt en de verkoop ervan? Dus stel hij komt aanstaande vrijdag, wordt dat dan op de donderdag bekend gemaakt of eerder? Ben het even vergeten vorig jaar met de iPhone 5... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een Apple medewerker in Oberhausen wist mij echter te melden dat het nog wel zeker weten +- 4 maanden kon duren voordat Nederland aan de beurt was. |
|
|||
|
|||
O, dat is vreemd, ik dacht dat het in oktober in Nederland zou verschijnen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple kondigt iPhone 5s aan: 64-bits, vingerafdrukscanner en goud - iPhoneclub.nl Nergens dat het Oktober zal zijn. Het is een aanname. Meer niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone van een ander land | Ceddieke | Unlock | 8 | 04-08-12 05:52 |
Safari: Naar een site gaan alsof je op een computer zit | Exclusiivez | iPhone algemeen | 2 | 08-05-12 18:59 |
Verkoop iPad waar nog garantie op zit | Translatoria | iPad algemeen | 12 | 18-03-11 12:32 |
Een rondje 3G door het land | Robkro | Odido (T-Mobile) | 7 | 27-10-08 20:27 |
In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen? | Verhulk | Archief | 9 | 13-06-08 12:01 |
|
|