Geen paniek over accuduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij elke upgrade naar een software versie is er altijd al een issue met de batterij geweest: Batterij sneller leeg na iPhone 1.1.1 upgrade - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen paniek over accuduur
Bij elke upgrade naar een software versie is er altijd al een issue met de batterij geweest:
Batterij sneller leeg na iPhone 1.1.1 upgrade - iPhoneclub.nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad een goede oude traditie. Na elke iOS update zijn ze er, de nieuwe "batterijprobleemtopics". En na een weekje is het dan weer stilletjes geworden tot de volgende iOS update.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ook de meeste bugs ooit. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Steekt hier wel serieus tegen. Dan opeens vandaag kan ik toch een app downloaden, die app blijft gewoon laden, gebeurt nikske, ne maat van me heeft dezelfde app op z'n 4S en bij hem geen probleem. Tis echt nie te doen. Ze mogen dringend mee ne goeie update komen. |
|
|||
|
|||
Na de vele updates meegemaakt te hebben, is ios7 er wel een waarbij de batterijduur erg kort is. Zelfs met alle genoemde opties uit gaat het erg hard..
|
|
|||
|
|||
Er zitten inderdaad nog heel wat bugs in iOS 7. Van de meer dan twintig (20) bug reports die ik heb ingediend bij Apple staan er nog altijd vijf (5) open. Maar zo erg als jij het beschrijft is het nu ook weer niet.
Als je met een serie van iOS 7 Beta's hebt gespeeld en dan iOS 7 GM geïnstalleerd. En na de installatie van iOS 7 GM een backup hebt teruggezet van die Beta's dan kan je beter de iPhone eens herstellen en configureren als nieuwe iPhone. Heb je dat niet gedaan en een backup van iOS 6.1.4 teruggezet dan zou je eigenlijk niet de problemen mogen hebben die je nu hebt. |
|
|||
|
|||
Maar ik heb gewoon een nieuwe 5C gekocht waar ios 7 al opstond?
Waar kan je klachten indienen bij Apple? Lezen ze dat wel? Want dan ga ik dat ook doorsturen van die appstore ze, mijne maat heeft ook dat probleem. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Straks eens invullen se . |
|
|||
|
|||
Ik heb een tijd terug mijn batterijpercentage uitgezet. Nu gewoon opladen als hij leeg is. Geen stress meer!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb herstel gedaan en dan moet je op je iPhone terug die opties gaan invullen; daar heb ik nieuwe iPhone genomen (of was het nu configureer als nieuwe iPhone). Dan terug aangesloten op de mbp en dan de laatste reservekopie (van vandaag) er op gezet. Ik hoop dat mijn probleem nu zal opgelost zijn. Vorige keer had ik een herstel gedaan maar niet als nieuwe iphone eerst genomen maar meteen reservekopie terug op gezet, nu is het nog aantal uur afwachten of ik nu het kunnen oplossen heb of niet. Er is wel steeds 1 app die ik niet werkene krijg; wordon HD. Die begint te laden maar blijft laden, bij mijne maat z'n 4S start die game wel op, zeer raar, al mijn andere games starten wel op. En ja, ik heb die game enzo er al af gegooid. ps; ik doe altijd meteen de nieuwe updates . |
|
||||
|
||||
hoi timosha wat is een ramdisk ik durf nog steeds niet ios 7 op mijn iphone 4s 32 gb te instaleren gr anske
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat de iPhone 4S betreft. Ik heb ook iOS 7 sinds de eerste Beta getest op een iPhone 4S. Afgezien van wat bugs draait iOS 7.0.2 heel soepel en vlot op een iPhone 4S. Het energieverbruik is niet niet beter of slechter dan met iOS 6.1.3 |
|
|||
|
|||
Zelfs op mijn iphone 4 draait ios7 redelijk vlot. Batterij duur is ongeveer hetzelfde als bij ios6.
|
|
||||
|
||||
hoi timosha je bent een hele goeie hulp op het forum dat mag ook wel eens gezegt worden en nog bedankt voor de goei uitleg en wat betreft je aanbod daar ben ik hartstikke blij mee ik durf het nu wel aan om ios 7 er op te gaan zetten je hebt me overtuigt daar ben ik je eg heel dankbaar voor ga dadellijk instaleren en fijn dat je in de buurt woond gr anske en nog een hele fijne avond
|
|
|||
|
|||
Dzju, mijn trucje heeft weer niet geholpen.
Gvdm zeg. Steekt tegen. Update moetk hebben voor die appstore, boel loopt terug vast. |
|
||||
|
||||
hoi timosha ik heb het geinstaleert via ituns ios7 staat er op en tot wat ik nu aleemaal heb gezien werkt alles is even wennen maar dankzij jou heb ik het toch aangedurft om er ios 7 op te zetten jong tot ste bedaank bis dat wis te al groetsjes anske en nog une hiele fijne aevent
|
|
|||
|
|||
Goed zo Anske. Ik heb je toegevoegd aan mijn contacten. Als er iets is dan stuur maar een PM.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem en paniek | patjepolskie | iPhone algemeen | 8 | 06-10-12 18:41 |
Paniek | huisvrouwtje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-07-12 13:01 |
*paniek* heletijd opnieuw aan.. | Congierge | iPhone algemeen | 6 | 17-06-12 20:34 |
Iphone crasht paniek heerst! | Dreissen | iPhone algemeen | 11 | 08-09-09 12:56 |
Paniek!, zeer tijdelijk draadje | FWWillem | Archief | 7 | 22-12-07 22:46 |
|
|