Geen service sinds update ios 7.02 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds de nieuwste update naar 7.02 meer dan de helft van de tijd geen ontvangst met mijn gsm. ook de 3g gaat dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service sinds update ios 7.02
Ik heb sinds de nieuwste update naar 7.02 meer dan de helft van de tijd geen ontvangst met mijn gsm. ook de 3g gaat dan niet.
bijna niemand kan mij bereiken of omgekeerd. Hij gaat soms wel, en dan weer niet. Ik heb al via iTunes opnieuw gereset.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelfde probleem nadat ik de update gedaan heb.
Ik ga nog effe afwachten want base is aan zijn netwerk aant werken... Indien dit echter blijft duren ga ik er mee verder want echt wel vervelend. Soms 1 minuut bereik dan 5 minuten geen service ... Enz... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service/SIM onleesbaar na update iOs 5 | Erniliano | iPhone algemeen | 137 | 29-11-12 02:55 |
Geen 3g sinds iOs 6.0.1 update | Aggion | iPhone algemeen | 6 | 06-11-12 17:04 |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
Sinds update naar 2.2 '"Geen Service'" | asayaga | iPhone algemeen | 9 | 19-12-08 00:03 |
|
|