Mijn iPhone gaat op geen enkele manier meer aan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mijn i phone 4 had ik in mijn jaszak zitten en ik wilde kijken hoellaat het was maar toen kreeg ik hem niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone gaat op geen enkele manier meer aan.
hoi
mijn i phone 4 had ik in mijn jaszak zitten en ik wilde kijken hoellaat het was maar toen kreeg ik hem niet meer aan hij lijkt helemaal dood je ziet een zwart scherm hij doet nix meer (mijn uit knop is kapot) dus weet iemand miss hoe ik hem weer aan krijg? groetjes femke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de originele USB-kabel aan de originele lader aansluiten. En dan bij gelegenheid die knop laten herstellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: ITunes opent op geen enkele manier | emilyjoosten | iTunes | 0 | 26-07-13 13:37 |
mijn iphone gaat op geen enkele manier meer aan | joniii | iPhone algemeen | 1 | 25-07-13 21:01 |
Mijn iPhone 4 gaat helemaal niet meer aan, wat moet ik doen? | Gul25 | iPhone algemeen | 16 | 06-07-13 12:26 |
Iphone op geen enkele manier herkend (PC/MAC) | stijn0927 | iPhone algemeen | 2 | 07-05-11 18:47 |
Help gezocht: Jailbreak 1.1.1 gaat op geen manier meer goed | lijnkamp | Unlock [archief] | 18 | 30-01-08 17:11 |
|
|