Iphone 4 deel contacten kwijt na update aanbiederinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs de nieuwe firmware geïnstalleerd...niks aan het handje. Nu vroeg mijn iPhone 4 middels een popup of ik de aanbiederinstellingen wou bijwerken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 deel contacten kwijt na update aanbiederinstellingen
Hallo,
Ik heb onlangs de nieuwe firmware geïnstalleerd...niks aan het handje. Nu vroeg mijn iPhone 4 middels een popup of ik de aanbiederinstellingen wou bijwerken. Per ongeluk op ja geklikt. Nu mis ik een deel van mijn contacten. Ik heb het idee dat het vooral oude contacten zijn die voornamelijk op mijn sim staan/stonden. Wie weet hoe ik ze weer terug kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
aanbiederinstellingen, contacten kwijt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten kwijt na iOs 5.1 update | Jannek | iPhone algemeen | 0 | 15-06-12 00:29 |
Contacten kwijt na update 5.1 | iphonejunk | iPhone algemeen | 7 | 22-05-12 12:32 |
Contacten kwijt na update ios5 | Bullitt | iPhone algemeen | 2 | 21-10-11 10:25 |
Windows: Help! Al mijn contacten kwijt na update | loco45 | iTunes | 0 | 26-12-10 09:08 |
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update | nick22 | iPhone Apps | 1 | 28-06-09 15:29 |
|
|