Waarom werkt geluid vd (terugkerende) herinnering TVGids.pro niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de (terugkerende) herinneringen van de tv programma's in de TVGids Pro ingesteld en de geluiden erbij gekozen. Maar uur U komt en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom werkt geluid vd (terugkerende) herinnering TVGids.pro niet?
Ik heb de (terugkerende) herinneringen van de tv programma's in de TVGids Pro ingesteld en de geluiden erbij gekozen. Maar uur U komt en de herinnering gaat ongehoord voorbij (en ook het tv programma!!).
Weet iemand de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat het bij berichtgeving juist ingesteld onder de telefooninstellingen?
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie Wollie1979. Ik heb de hele middag op alle instellingen gestudeerd. Als je me laat weten hoe jij denkt dat het moet staan, kan ik kijken of ik dat ook zo gedaan heb.
|
|
|||
|
|||
Kijk even bij instellingen - berichtgeving of daar de tvgids app bij staat. Die dan openen en kijken of daar misschien instellingen niet juist staan. In principe moeten daar alle knoppen op groen staan
|
|
|||
|
|||
Dank Wollie1979 - yep tijdens mijn studie op zondag had ik dat al gecontroleerd.
|
Labels |
geluid, herinngering, tvgids pro |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom werkt 'niet storen' functie niet? | Auti | iPhone algemeen | 5 | 02-03-13 10:59 |
herinnering geluid (zoals horloge om het uur) | ktleen | iPhone Apps | 0 | 07-09-12 21:23 |
iPhone: Waarom werkt mijn facetime maar niet? | menno83 | Jailbreak | 10 | 01-12-10 21:19 |
|
|