apple id opnieuw ingesteld: nu werkt er niets meer.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn Apple ID gewijzigd op mn mac en daarna ook mijn wachtwoord. Nu willen m'n iphone, iphone van mn vriend en ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple id opnieuw ingesteld: nu werkt er niets meer..
Ik heb zojuist mijn Apple ID gewijzigd op mn mac en daarna ook mijn wachtwoord.
Nu willen m'n iphone, iphone van mn vriend en ipad niet meer aanmelden op Facetime, iMessage etc. iPhones zijn zelfs niet meer te gebruiken. Continu verschijnt er in beeld de melding dat ik het wachtwoord moet invoeren voor m'n apple id en daar verschijnt steeds weer mn oude Apple id... What to do what to do? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen>icloud>verwijder account
Als het goed is kun je dan inloggen met je nieuwe account. |
|
|||
|
|||
Tnx. Maar kies ik 'bewaar op iphone' of 'verwijder van iphone'?
|
Labels |
appleid, gewijzigd, iphone, niet, werkt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud agenda & contacten: kan niets meer toevoegen en niets meer verwijderen | witzel | iCloud | 0 | 17-02-12 16:23 |
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet | DvandenHoek | iPhone algemeen | 3 | 03-12-11 11:13 |
Apple TV 2 doet niets meer... | MvdS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 16-02-11 11:37 |
Niets werkt meer goed + installer icoon is gone - Help alsjeblieft | WhatsNext | iPhone algemeen | 15 | 16-05-08 15:43 |
Na verplaatsen /Applications werkt niets meer :S | cypher21 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-04-08 14:16 |
|
|