Simkaart iPhone 3 in iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Wellicht is hier al een topic over geweest, maar kan even niks terugvinden. Ik heb momenteel nog de iPhone 3 en mijn nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart iPhone 3 in iPhone 4
Beste lezer,
Wellicht is hier al een topic over geweest, maar kan even niks terugvinden. Ik heb momenteel nog de iPhone 3 en mijn nieuwe telefoon de iPhone 4 komt van de week binnen, alleen gaat mijn abonnement pas in december in. Dacht ik, dan kan ik mijn oude simkaart van de i3 in de i4 stoppen, maar ik zie nu dat ze daarbij een kleinere simkaart gebruiken. Kan ik echt mijn oude simkaart er niet instoppen? Alvast hartstikke bedankt! Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, dat kan echt niet want dat is fysiek onmogelijk. Je hebt een mcro-SIM nodig. Je kan die oude SIM eventueel zelf op maat knippen of laten knippen in een telefoonwinkel. Of bij de provider omruilen, al dan niet gratis.
|
|
|||
|
|||
De meeste sim-kaarten hebben van die micro simkaarten er tegenwoordig al in zitten (die je er zo uit kan drukken..
Zo niet heb ik hier een template: http://www.airportal.de/nanosim/How_...o_Nano_SIM.pdf als je deze uitprint je simkaart er op legt met een stift de streepjes trekt zoals op deze template (voor de 4/4s heb je de bovenste nodig MiCRO-SiM en NIET NANO!!) kan je hem precies op maat uit knippen. Ik heb dit ook met mijn iPhone 5 gedaan werkt perfect. Hier een Video: Laatst gewijzigd door Vaszie; 07-10-13 om 14:52. Reden: Video toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Bedankt! Dat wordt dan maar knippen.
|
|
||||
|
||||
Of ga ff langs een telecom winkel of mediamarkt daar hebben ze zon speciaal tangetje dan kunnen ze dat ff voor je knippen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) | Serdarbozkurt38 | iPhone algemeen | 18 | 29-08-12 14:26 |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' | iPho(w)ner | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 07:29 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|