zoek mijn iphone terug zetten problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb perongeluk bij zoek mijn iphone me iphone gewist en gezet dat hij gestolen is. dat komt omdat ik ios 7 eerder had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoek mijn iphone terug zetten problemen.
hallo,
ik heb perongeluk bij zoek mijn iphone me iphone gewist en gezet dat hij gestolen is. dat komt omdat ik ios 7 eerder had gedownload en me iphone aangaf dat ik zoek mijn iphone uit moest zetten om het apple developer program te kopen ofzo... dat ging dus fout. maar nu kan ik me iphone niet meer herstellen naar de fabrieksinstellingen en kan ik niks meer. wie weet hoe ik alles terug kan zetten? gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat kan dus niet, omdat me iphone denkt dat hij gestolen is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt,
ik heb hem in DFU mode gezet. nu download hij automatisch de nieuwste ios 7.02 ofzo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb je problemen met het terug zetten, van je backup na ios7 install pm me.. | valencio | iPhone algemeen | 1 | 11-09-13 22:22 |
app van externe harde schijf terug zetten op mijn iphone | scooby9 | iPhone Apps | 2 | 21-08-12 15:54 |
I-Pad2 terug zetten op mijn draadloosnetwerk | Vleesh | iPad algemeen | 6 | 26-06-12 21:19 |
Zoek mijn iphone eenvoudig uit te zetten, waarom | hawtin | iCloud | 4 | 21-11-11 23:39 |
Problemen om apps op mijn Iphone 3 gs te zetten | Ankie | iPhone Apps | 0 | 14-07-10 10:58 |
|
|