1 oor geluid met net nieuwe oortjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort hoor ik als ik muziek luister met oortjes in nog maar met één oor muziek. Ik dacht dat dit aan mijn oortjes lag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 oor geluid met net nieuwe oortjes
Sinds kort hoor ik als ik muziek luister met oortjes in nog maar met één oor muziek. Ik dacht dat dit aan mijn oortjes lag dus probeerde ik het met gloednieuwe ook. Helaas zonder succes.
Het ligt dus aan het apparaat zelf en het is vrij vervelend, hoe kan ik dit probleem verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt misschien bij Instellingen - Algemeen - Toegangkelijkheid de optie 'Monogeluid' aan staan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oortjes maken klik geluid | Eeveline | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-07-11 22:23 |
Geen geluid uit oor speaker | mark_83 | iPhone algemeen | 9 | 19-04-11 23:34 |
Geen geluid uit speaker (bij het oor) | Pizza Luigi | iPhone algemeen | 0 | 23-08-10 20:20 |
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant | dudematters | iPhone algemeen | 0 | 10-09-08 14:53 |
Geluid werkt niet over oor-speaker en micro | Raap | Archief | 2 | 14-08-08 21:50 |
|
|