iCloud kopie - server niet beschikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het installeren van ios 7.0.2 op mijn iPhone is er iets verschrikkelijk fout gegaan; ik probeer nu een iCloud kopie terug te zetten maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud kopie - server niet beschikbaar
Bij het installeren van ios 7.0.2 op mijn iPhone is er iets verschrikkelijk fout gegaan; ik probeer nu een iCloud kopie terug te zetten maar dat loopt steeds na 10-20 minuten vast met de mededeling "Reservekopie terugzetten mislukt. De server is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw...."
Kan ik hier iets aan doen/veranderen of moet ik inderdaad wachten tot een ander moment, waar ligt dit probleem, bij mij/mijn iPhone of in het wereldwijdeweb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is de iPhone ook aan een stroombron aangesloten tijdens het terugzetten van de Backup? Lader of een USB-poort?
|
|
|||
|
|||
steeds via USBpoort aangesloten
|
|
|||
|
|||
Dan zou het moeten lukken. Het kan ook een probleem met de router zijn. Herstart de router en probeer nog eens.
|
|
|||
|
|||
Heb inmiddels via nieuwe configuratie iPhone weer aan de praat gekregen; via iTunes reservekopie teruggezet, hiermee weer groot deel van alle gegevens en apps weer terug.
Ben bang dat ik hier maar tevreden mee moet zijn, weet niet of ik nu alsnog een reservekopie van iCloud terug kan/durf zetten Heb je nog advies laat maar horen, anders vast erg dank voor het meedenken! |
|
|||
|
|||
Om zulke problemen te vermijden maak ik uitsluitend backups met iTunes. Bij het terugzetten van een iCloud backup zijn er te veel "single points of failure" naar mijn smaak.
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook configureren via iTunes en dan via je computer de iCloud reservekopie terugplaatsen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP! Kopie iCloud terugzetten | lucky202 | iPhone algemeen | 4 | 16-05-13 14:10 |
icloud kopie | martine1312 | iPad algemeen | 4 | 04-04-13 19:13 |
Waarom kan ik geen reserve kopie verwijderen uit iCloud? | HooijmansNL | iCloud | 0 | 24-06-12 19:23 |
contacten komen niet allemaal mee naar reserve kopie icloud | jayblo | iCloud | 0 | 11-11-11 13:54 |
|
|