iPhone 5 terugsturen voor reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus, Ik heb een iPhone 5 gekocht vorig jaar, in het Verenigd Koninkrijk. Mijn garantie is bijna verlopen. Maar mijn Min ( - ) knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 terugsturen voor reparatie
Dus,
Ik heb een iPhone 5 gekocht vorig jaar, in het Verenigd Koninkrijk. Mijn garantie is bijna verlopen. Maar mijn Min ( - ) knop is kapot. En ik zou dus mijn gsm willen terugsturen voor herstelling. Maar via het apple service gaat dit precies niet. Hoe kan ik hem terugsturen? PS: dringend antwoord nodig garantie verloopt in een paar weken!!! thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan hem gewoon opsturen hier in Nederland.
Vul hier jou serienummer in en vraag service aan. Kies voor de verzendoptie. Je kan ook met ze chatten zodat zij de verzending voor jou regelen. Binnen 2 werkdagen staat UPS voor jou deur en nemen ze jou iPhone mee. Mocht het niet lukken, post hier wat lukt |
Labels |
apple, apple iphone 5, iphone, iphone 5, iphone 5 16gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s in voor reparatie, mogelijk voor snelle refurbish? | kaisz | iPhone algemeen | 6 | 26-01-13 00:41 |
Terugsturen aankoop Appstore | joshaas | iPhone Apps | 6 | 28-03-12 23:01 |
iPhone 4 antenneproblemen, iPhone terugsturen? | Geronimo85 | iPhone algemeen | 25 | 14-07-10 19:39 |
terugsturen, cydia backup? | thelorrr | Jailbreak apps en thema's | 8 | 28-04-10 16:33 |
Iphone restore voor reparatie | evadless | iPhone algemeen | 12 | 09-06-08 14:51 |
|
|