Geen apps meer downloaden sinds iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik IOS7 op mijn iphone 4 heb lukt het me niet meer om apps uit de app store te downloaden (blijf cirkeltje zien). Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen apps meer downloaden sinds iOS 7
Sinds ik IOS7 op mijn iphone 4 heb lukt het me niet meer om apps uit de app store te downloaden (blijf cirkeltje zien).
Ook krijg ik geen updates meer. Ik ben wel ingelogt in app store. Ook reageerd alles trager en gaat internet als een slak, zelfs op het snelle Wi-Fi netwerk thuis. Iphone 4 met ios7 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voer eens een harde reset uit en kijk of dit je probleem oplost.
|
|||
|
|||
Dank je, het werkt.
Ik kreeg na de reset meteen een melding dat ik een voorwaarde moest goedkeuren. Dus dat zal de reden wel zijn geweest. Meteen 14 updates en een paar apps die werden gedownload. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5 | mhuisman1990 | iPhone algemeen | 27 | 24-02-14 19:41 |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
apps kwijt sinds downloaden nieuwe software ios | Justine | iPhone algemeen | 6 | 19-11-11 15:14 |
Windows: Geen betalende apps meer downloaden!! | tekstarzz | iTunes | 2 | 19-10-11 17:42 |
Help! geen 3g of gprs verbinding meer sinds ios 4... | borgqueenx | iPhone algemeen | 9 | 27-06-10 08:53 |
|
|