tijdens bellen springt de iphone naar handsfree discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik weet niet of het eerder voorbij is gekomen in een topic, maar sinds de nieuwe update naar ios 7 speelt dit volgende probleem: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdens bellen springt de iphone naar handsfree
Hallo
Ik weet niet of het eerder voorbij is gekomen in een topic, maar sinds de nieuwe update naar ios 7 speelt dit volgende probleem: Tijdens het bellen blijft je scherm aan staan en als je de iphone te dicht tegen je oor aanhoudt, dan kom je met je oor tegen de luidspreker [ of iets anders, bv facetime ] aan. Heb ik dat alleen ? Is dit op een of andere manier te verhelpen of wat dan ook ? Alvast bedankt voor de reactie[s] Mvgr Willy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad springt automatisch naar beginscherm tijdens gebruik van Apps | vianet | iPad algemeen | 10 | 04-12-17 12:34 |
Hardware: optimaal navigeren, handsfree bellen en opladen iPhone 3G en 5 | wlhevers | iPhone Navigatie | 1 | 21-02-13 18:21 |
Iphone 4 handsfree bellen via aux | WetFox | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 11:56 |
handsfree bellen | bliksem | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-09-10 18:19 |
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje | thomas1 | iPhone algemeen | 0 | 04-05-10 15:17 |
|
|