Virginize 1.1.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey hoe kan ik best een iphone met 1.1.4 firmware volledig virgizen ? bij handleidingen staat enkel 1.0.2 merci !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Virginize 1.1.4
hey
hoe kan ik best een iphone met 1.1.4 firmware volledig virgizen ? bij handleidingen staat enkel 1.0.2 merci ! Laatst gewijzigd door evadless; 15-06-08 om 20:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je dat willen?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je wel eens de 1.0.2 firmware unlockt erop gehad ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan heeft virginizen totaal geen zin.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je 1.0.2 unlockt hebt gedraaid moet je virginizen, omdat je anders een 0049 imei nummer krijgt als je update naar een hogere firmware. Virginizen herstelt je seczones. Nergens voor nodig als je >= 1.1.1 + unlockt draait.
|
|
||||
|
||||
gewoon restoren met itunes en trug unlocken.
|
|||
|
|||
maar ik weet niet welke versie hij nieuw was
|
|
||||
|
||||
Maakt niet uit. Je draait hem nu 1.1.4 + unlockt dus dan hoef je niet meer te virginizen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ik-muziek.html dan ligt het niet aan de software dan ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ziphone -> Virginize | aximus | Unlock [archief] | 8 | 08-05-08 01:07 |
|
|