ios7... problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mij suckt Ios7 eigenlijk het had zo goed kunnen zijn maar: - Ik zie de streepjes wel maar als ik van beneden naar boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios7... problemen
Voor mij suckt Ios7 eigenlijk
het had zo goed kunnen zijn maar: - Ik zie de streepjes wel maar als ik van beneden naar boven schuif krijg ik nog steeds mijn bedieningspaneel niet soms wel maar meestal niet - Mijn batterij is altyd enorm rap plat en ik heb nu gevonden waarom ==> gewoon uit het niets gaat het licht van mijn scherm branden, en zo lang ik niet op de aan/uit knop duw blijft dit licht branden! nog iemand dat hier problemen lee heeft? vooral dit is degoutant! vanmorgen naar het werk gereden met 100% batterij en om 10uur als ik wilde gaan eten (en mijn gazetje on line wilde lezen) zag ik dat ik nog maar 23% batterij had...? Kan ik hier iets aan doen? als dit niet weg gaat wil ik echt gewoon terug naar ios6 :-s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen ABNAMRO apps op iOS7 | wblink | iPhone Apps | 12 | 07-10-13 23:16 |
Kleine problemen met ios7 | Tom034 | iPhone algemeen | 74 | 30-09-13 22:26 |
Ios7 op 4S | lemmensp | iPhone algemeen | 2 | 16-09-13 10:17 |
Heb je problemen met het terug zetten, van je backup na ios7 install pm me.. | valencio | iPhone algemeen | 1 | 11-09-13 22:22 |
|
|