Iphone 5 na update ios 7.02 geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update geen geluid meer als ik gebeld wordt of mail binnen krijg! Wat heb ik al gedaan? koptelefoon erin: wel geluid! Muziek aangezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 na update ios 7.02 geen geluid
Na de update geen geluid meer als ik gebeld wordt of mail binnen krijg!
Wat heb ik al gedaan? koptelefoon erin: wel geluid! Muziek aangezet ook geluid. Bij instellingen gekeken alles een keer aan en uit gedaan. Maar geen geluid bij mail die binnen komt of als ik gebeld wordt! Zeer irritant wie kan me hiermee helpen Annemiek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan zijn dat je mute switch...(net boven de +/- knopje) in een slechte positie zit...
Speel er eens een beetje mee...Kan het probleem oplossen... Zelf ondervonden op een iPhone4 van een vriend van mij...
|
|||
|
|||
Jaaa super bedankt!!! Het werkt !!
toch maar eens me iphone schoon laten maken!! you make me happy Nu doet mijn knop voor aan en uit het ook niet nog tips? hard indrukken werkt niet... |
Labels |
geen geluid, ios 7.0.2, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iOS 7 iPhone 5 - GEEN GELUID | Jan123 | iPhone algemeen | 18 | 20-03-14 15:12 |
iPhone 4 geen geluid bij iOS 6 | tanleonie | iPhone algemeen | 6 | 24-02-13 20:09 |
Iphone geen geluid na update 5.1.1 | marcelaerts | iPhone algemeen | 0 | 14-05-12 19:44 |
Geen geluid na Update | 01420 | iPhone algemeen | 8 | 24-11-10 14:54 |
|
|