Muziek app in ios7 gooit nummers per album door elkaar! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ios7 staan mijn nummers per album staan ineens geshuffled, dus niet gewoon 1 tot bijv 22, en ik kan niet meer per album titel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek app in ios7 gooit nummers per album door elkaar!
Sinds ios7 staan mijn nummers per album staan ineens geshuffled, dus niet gewoon 1 tot bijv 22, en ik kan niet meer per album titel selecteren. Wie helpt!?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zojuist de Mattheus Passion gekocht in de iTunes Store via mijn iPad, keurig gedownload en de 70 nummers staan allemaal door elkaar. In iTunes op mijn Mac staat het album nu ook (iTunes Match) en daar staan de nummers in de juiste volgorde.
Blijkbaar moet jezelf aan de slag. Laatst gewijzigd door Beech43; 23-10-13 om 21:12. |
|
|||
|
|||
Heb nog wat geëxperimenteerd. Wat helpt is: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen.
Je moet daarna wel overal weer inloggen. |
Labels |
album, ios7, muziekapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes 10.5.1 gooit mijn metadata door elkaar | yingie | iTunes | 0 | 16-11-11 13:44 |
Muziek: help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid | bootylove82 | Muziek, foto & video | 4 | 16-08-10 20:54 |
handbrake gooit hoofdstukken door elkaar | vadasz | Muziek, foto & video | 1 | 13-12-09 14:14 |
Windows: itunes 9.0 gooit muziek op iphone door elkaar | pascalbrouwers | iTunes | 0 | 17-09-09 23:28 |
Muziek: dubbele nummers in album iphone | erwindelange | Muziek, foto & video | 2 | 26-10-08 16:00 |
|
|