'instellingen' alleen blanco scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de app INSTELLINGEN, aangeklikt, om nieuwe dataroaming uit te zetten, hierbij meermaals op het scherm gedrukt, gevolg een compleet leeg scherm. Als ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
'instellingen' alleen blanco scherm
Heb de app INSTELLINGEN, aangeklikt, om nieuwe dataroaming uit te zetten, hierbij meermaals op het scherm gedrukt, gevolg een compleet leeg scherm.
Als ik nu 'instellingen' wil bekijken, krijg ik alleen een leeg scherm. Weet iemand hier een oplossing voor ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen een harde reset uit. Voor alle zekerheid: je hebt toch niet per ongeluk een backup met jailbreak restanten teruggezet op die iPhone 5s?
|
|
|||
|
|||
kan helaas geen 'hard eset' doen omdat het knopje bovenop de Iphone
niet meer werkt ik sluit de Iphone nu af met een speciale app. Maar ik ben bang dat een 'hard reset' hier niet mee gaat. Zijn er andere manieren voor een hard reset |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas moet ik mijn verontschuldigingen aanbieden, het betreft een Iphone
4 - 16gb en dus niet de 5, Fout mijnerzijds, Vraag is of er wel een alternatief is voor de Iphone 4 |
|
|||
|
|||
Ja, er is een (niet heel eenvoudig) trucje:
iClarified - iPhone - How to Enter DFU Mode With a Broken Home or Power Button (Windows) En nogmaals: staat er op die iPhone 4 een jailbreak? Indien niet heb je eventueel een backup teruggezet met jailbreak restanten? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de link, is nu opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Zie alleen Itunes scherm | Heccer | Unlock | 7 | 23-12-13 18:21 |
iPhone hartaanval: verloopt in blanco scherm en constante vibratie | Bubbly | iPhone algemeen | 0 | 26-04-12 02:30 |
Alleen appletje op scherm | bryan30 | iPhone algemeen | 3 | 26-05-11 23:08 |
na instellingen en inhoud wissen alleen maar apple logo met soort tandwiel watte doen | coolrds | iPhone algemeen | 1 | 11-01-11 11:30 |
|
|