Nabijheidssensor (proximity sensor) + ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de update naar ios7 heb gedaan op mijn iphone 5 heb ik veel problemen met de proximity sensor. Tijdens het bellen schakelt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nabijheidssensor (proximity sensor) + ios7
Sinds ik de update naar ios7 heb gedaan op mijn iphone 5 heb ik veel problemen met de proximity sensor.
Tijdens het bellen schakelt mijn scherm niet uit en druk ik dikwijls met mijn oor op luidspreker of contacten... Wanneer ik de proximity sensor test met mijn vinger heb ik nog geen problemen ondervonden. Zou dit kunnen liggen aan de update naar ios7? Bij ios6 heb ik dit nooit gehad. Of zou het eerder gaan om een hardware probleem gaan? Alvast bedankt Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem lijkt opgelost na installatie van ios 7.0.3.
|
|
|||
|
|||
Proxomity sensor
Blijkbaar blijf ik het probleem hebben - IOS 7.0.4 - heeft iemand al een oplossing ?
Nu heb ik inderdaad een regelmatig problemen. groeten en bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Uitgevoerd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Proximity sensor iPhone 5 | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-13 10:09 |
Is het probleem met de nabijheidssensor (proximity) opgelost in firmw. 4.2.1? | audibas | iPhone algemeen | 2 | 26-12-10 00:20 |
Proximity Sensor iPhone 4 | AmpSource | iPhone algemeen | 64 | 30-11-10 17:49 |
Proximity Sensor | Arammm | iPhone algemeen | 0 | 16-05-10 21:48 |
|
|