//

Creëren afspeellijst van muziek op ipod

Creëren afspeellijst van muziek op ipod discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte forumleden, Ik heb een vraag over het creëren van een afspeellijst. Het is mij nu al een aantal maal overkomen dat ik mijn ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-13, 16:56
jumpielumpie jumpielumpie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Smile Creëren afspeellijst van muziek op ipod

Geachte forumleden,

Ik heb een vraag over het creëren van een afspeellijst. Het is mij nu al een aantal maal overkomen dat ik mijn ipod moest herstellen. Hierbij gaan ook alle gegevens verloren, en muziek dien ik dan handmatig allemaal weer te kopiëren naar mijn ipod. Onlangs heb ik mijn iPod weer moeten herstellen door een crash, en inmiddels heb ik al mijn muziek (vele duizenden nummers) weer uitgezocht in Itunes, en op mijn iPod geplaatst.

Nu ben ik eigenlijk benieuwd of er een mogelijkheid is om de muziek die op dit moment onder het kopje ''muziek'' staat, in één keer te kopiëren naar een afspeellijst / playlist? Als ik met rechtmuisklik op muziek klik dan verschijnt er wel optie exporteren, maar deze optie werkt niet heb ik al ontdekt.

Ik zoek eigenlijk de optie om de muziek te kopiëren naar een afspeellijst, en indien ik de iPod weer eens heb moeten herstellen, de muziek in één keer terug te kunnen plaatsen via deze lijst.

Iemand die weet of dit kan, en hoe?

Alvast mijn vriendelijke dank!

Lumpie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-13, 13:01
jumpielumpie jumpielumpie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Niemand die mij kan helpen?
  #3  
Oud 29-10-13, 17:27
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Materiaal afspelen en beheren in iTunes

Ik vind het vrij opvallend dat je zoveel iPod problemen hebt, maar in bovenstaand artikel (scroll verder naar beneden) wordt uitgelegd hoe je een afspeellijst kunt creëren.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #4  
Oud 04-11-13, 11:29
jumpielumpie jumpielumpie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Vriendelijk dank voor je reactie. Helaas is de link die je gepost hebt niet wat ik zoek. Ik zoek namelijk de mogelijkheid om van de muziek die op mijn ipod staat (dus in het mapje muziek op mijn ipod) een afspeellijst te maken, zodat meteen de juiste muziek in de lijst staan, ipv dat ik vanuit itunes alle muziek moet toevoegen aan een afspeellijst.

Evengoed hartelijk dank voor je reply.

Iemand die wellicht weet hoe dit moet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Afspeellijst synchroniseren met iPod? Silver Muziek, foto & video 1 12-03-13 13:16
Windows: Afspeellijst bij muziek toevoegen Niels1101 iTunes 3 12-02-12 18:58
muziek afspeellijst siebke76 Muziek, foto & video 1 21-01-12 15:17
slimme afspeellijst naar ipod Snoep iPhone algemeen 2 22-04-10 16:29
Creëren van een horizontale timeline (pinchable) Jasperemarketing Ontwikkelen voor iOS 0 04-09-09 10:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.