iPhone 5s waar vandaan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medeforumleden, Dinsdag heb ik mijn Iphone ontvangen van BelSimpel nou ben ik alleen benieuwd waar hij vandaan komt? Heeft iemand een idee hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s waar vandaan?
Beste medeforumleden,
Dinsdag heb ik mijn Iphone ontvangen van BelSimpel nou ben ik alleen benieuwd waar hij vandaan komt? Heeft iemand een idee hoe ik het na kan checken? Groet, Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kun je volgens mij niet uitzoeken zonder de hulp van Apple, maar je kan wel met je serienummer uitzoeken in welke fabriek de iPhone gemaakt is.
Met de vorm van de oplader kun je ook wel ongeveer inschatten uit welke regio/land hij komt. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij komen alle iPhones 5S van Belsimpel uit de UK. Zit er een UK lader in de doos en een "Europese" lader apart bij geleverd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe weten waar iPhone vandaan komt? | iDavid | iPhone algemeen | 25 | 24-03-11 13:36 |
waar hebben jullie je iphone vandaan | laura87 | Archief | 11 | 29-11-08 13:21 |
iPhone,maar waar vandaan ? | Dazzle | Archief | 5 | 31-03-08 18:32 |
|
|