Uiterlijk probleem iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft iemand ervaring met het omwisselen van een iPhone in de Apple Store? Mijn iPhone 5 heeft bovenaan het scherm een opening tussen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uiterlijk probleem iPhone 5
Hallo,
Heeft iemand ervaring met het omwisselen van een iPhone in de Apple Store? Mijn iPhone 5 heeft bovenaan het scherm een opening tussen het scherm en de aluminium behuizing. In deze opening komt steeds vuil terecht. Dit probleem heb ik sinds de aankoop 17/11/2013, maar toen vond ik het niet storend. Ik gebruikte immers altijd een hoesje, het stoorde me niet. Maar als ik begin deze maand mijn hoesje eraf deed zat deze opening vol vuil. Dus nu dacht ik valt dit onder garantie? Kan ik deze omruilen? Het gaat om een kleine opening ong. 1 a 2 mm. Zou ik hier bij de Apple Store terecht kunnen? Alvast hard bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, sorry het is 2012.
Zou dit onder de garantie vallen? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone uiterlijk veranderen | NLtimNL88 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-08-10 14:02 |
|
|