//

Nummers van iTunes op Facebook plaatsen

Nummers van iTunes op Facebook plaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb wat memo's ingezongen op mijn iPhone, naar iTunes geplaatst en die staan nu dus tussen mijn andere muzieknummers. Ik had graag mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-13, 09:11
babiebelle babiebelle is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Standaard Nummers van iTunes op Facebook plaatsen

Hallo,

ik heb wat memo's ingezongen op mijn iPhone, naar iTunes geplaatst en die staan nu dus tussen mijn andere muzieknummers. Ik had graag mijn ingezongen nummers gedeeld op Facebook. Iemand een 'éénvoudige' manier hiervoor?

Met vriendelijke groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-13, 09:27
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Dit is een bescherming voor jezelf, zo zal je je niet belachelijk maken. Toch echt handig he
  #3  
Oud 27-10-13, 09:45
babiebelle babiebelle is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 7
Standaard

Te laat ! Ik maakte mezelf al belachelijk met mijn youtube-filmpjes dan. En op mijn optredens. Ik zing huwelijksvieringen en wil mijn repertoire via een Nickname via Facebook kunnen aanbieden aan de mensen die in mij geïnteresseerd zijn.

Dus. Weet je hoe dat moet???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Oude gedownloade muziek op Itunes plaatsen kevnvw iTunes 1 27-01-13 17:10
Windows: Itunes op externe schijf plaatsen Guest-0510121725 iTunes 2 04-10-12 16:36
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? vlappie Archief 1 03-02-09 17:00
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken koi Archief 2 30-11-08 15:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.