Wekker probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, zaterdag een iphone 5c gekocht. Nu merk ik vanmorgen het probleem dat als ik mijn wekker zet deze niet meer afgaat met geluid. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wekker probleem
Hallo Allemaal,
zaterdag een iphone 5c gekocht. Nu merk ik vanmorgen het probleem dat als ik mijn wekker zet deze niet meer afgaat met geluid. Het geluid doet wel met andere dingen. Ook als de wekker afgaat en ik wil um ontgrendelen loopt de mobiel vast. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met een harde resset
Thuisknop + aan/uit-knop gelijktijdig indrukken totdat het Apple logo verschijnt Ongeveer 10 sec Tijdens dit kan het scherm even zwart worden |
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd vanmorgen maar dit lost het probleem helaas niet op
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met een ander geluid in te stellen
|
|
|||
|
|||
haha helaas ook al geprobeerd vanmorgen. Zal vanavond eens ff aan het klooien gaan
|
|
|||
|
|||
Maak zelf een video. Tijdens het afspelen druk je op het + knopje op de zijkant van het toestel om de volume omhoog te brengen. Als deze op maximum volume staat moet je dan nogmaals je wekker proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wekker | frelinel | Archief | 1 | 01-01-11 22:40 |
Probleem met wekker,appstore en ipod! | kadim_nr1 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-10 15:14 |
wekker probleem met sms | i_one | iPhone algemeen | 3 | 30-09-09 01:34 |
wekker | sandriek | Archief | 1 | 31-12-08 13:27 |
|
|