geheugen berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak veel gebruik van imessage en daarbij het versturen van foto's. Nu is mijn inbox bij berichten leeg. Bij storage staat 1.3 GB in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geheugen berichten
Ik maak veel gebruik van imessage en daarbij het versturen van foto's. Nu is mijn inbox bij berichten leeg. Bij storage staat 1.3 GB in gebruik. Hoe kan ik dit wissen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit de gesprekken. Peace of cake.
|
|
||||
|
||||
Je kunt een harde reset proberen. Als je synct met iTunes wordt dat sowieso opgeruimd.
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem. alle berichten zijn verwijderd, harde reset gedaan en met itunes gesynct. En nog steeds 900 mb bij gebruik staan.....
Heb al veel gegoogeld en op forums gezocht, er zijn meer mensen met dit probleem maar het tot nu toe geen oplossing kunnen vinden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Ongelezen berichten in Berichten | Bubbly | Desktop-applicaties | 3 | 19-03-12 15:59 |
Gewiste berichten blijven in geheugen | bhonne | iPhone algemeen | 7 | 31-01-11 22:09 |
|
|