Hoe kan ik een backup terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor het geval dat ik het nodig mocht hebben zou ik graag willen weten hoe je een in Icloud gemaakt backup kunt terugzetten. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een backup terugzetten
Voor het geval dat ik het nodig mocht hebben zou ik graag willen weten hoe je een in Icloud gemaakt backup kunt terugzetten. Ik heb een Iphone 5 met het nieuwste besturingssysteem 7.03.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha,
Bedankt. Dat artikel was ik aan het zoeken, maar heb het niet kunnen vinden. Gr. Hans |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? | GewoonIphone | iCloud | 2 | 17-10-11 22:53 |
Kan backup niet terugzetten | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 3 | 28-12-10 17:14 |
iPhone: Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore?? | Antiparadox | Jailbreak | 4 | 17-01-09 19:52 |
Een backup laten terugzetten in 1.1.4 | ArB | iPhone algemeen | 2 | 05-07-08 20:13 |
|
|