iPhone 5S halen iPhone 4 aan moeder geven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allen, Ik ben in het bezig van een iPhone 4, maar ik wil nu wel eindelijk eens de iPhone 5S. Maar ik heb tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S halen iPhone 4 aan moeder geven
Goedemiddag allen,
Ik ben in het bezig van een iPhone 4, maar ik wil nu wel eindelijk eens de iPhone 5S. Maar ik heb tot april 2014 een abonnement bij Hi. Nu was mijn idee (ik weet niet of het mogelijk is daarom vraag ik het hier ) : Ik haal een iPhone 5S simlock vrij, dan doe ik mijn Hi simkaart daarin, en dan geef ik mijn moeder mijn iPhone 4 en dan neemt zij een Sim only abonnement. Is dit mogelijk ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor de iPhone 5s heb je een nano-SIM nodig. Die SIM uit de iPhone 4 gaat dus niet passen. Misschien kan je die micro-SIM van de iPhone 4 omruilen voor een nano-SIM bij Hi.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kun je bij Hi niet gewoon een nano simkaart bestellen? Dit kan bij T-Mobile bijvoorbeeld heel gemakkelijk online. Zo heb ik gisteren voor mijn vrouw een microsim besteld. Zij neemt m'n 4s over als opvolger van haar 3GS.
|
|
||||
|
||||
hoi, als je een Hi winkel in de buurt hebt, is alleen kwestie van langs komen en omruilen dit is allemaal kosteloos..dan heb je een Nano-simkaart straks voor je iphone 5s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone aan gezinslid geven | Giel L | iPhone algemeen | 8 | 12-01-13 16:57 |
wil oude Iphone aan dochter geven, kan ik voor haar nieuw account maken? helllp | mdecocq | iPhone algemeen | 3 | 30-05-11 16:40 |
Foto: Naam aan foto-album geven | hayphone | Muziek, foto & video | 5 | 15-02-11 00:14 |
Iphone van me moeder na mij | Kevin379 | iTunes | 2 | 16-08-10 15:51 |
Aflevering iPhone 4 => moeder = contracthouder = op vakantie | slikie | Koopinformatie Nederland | 29 | 06-08-10 20:14 |
|
|